Nemt og hurtigt at skifte internetudbyder

ds12

I dag handler det om at ting skal foregå så effektivt og hurtigt som overhovedmuligt. Denne tanke er også kommet til denne branche, og der er faktisk krav om hvor hurtigt det skal gå. Men det skal du som kunde slet ikke tænke på, du skal blot vælge hvad du vil have, og så kommer det til dig. Det er nemlig rigtig nemt og hurtigt at skifte internetudbyder, det eneste du skal gøre er blot at finde ud af hvad du ønsker for dit bredbånd, og så vælge det, der kommer tættest på dine krav. Det bedste af det hele er, at alt dette kan gøres hjemme fra sofaen. Du behøver altså ikke at forlade dit hjem, men du kan i ro og fred beslutte dig i hjemmet, og det har Karsten benyttet sig af.

Karsten fortæller om hans hurtige og effektive oplevelse

Karsten er en glad mand på 43, da han lige har skiftet bredbånd. For at finde ud af om der var noget at spare ved at skifte, benyttede han sig af www.billigtbredbåndguide.dk. Derefter var det rigtig nemt at bruge og han bestilte et nyt meget kort tid efter. Det der så kom som en overraskelse var, hvor hurtigt det skiftede ”Jeg nåede næsten ikke at opfatte jeg havde en ny udbyder. Det føles som om det bare skiftede fra den ene dag til den anden. Jeg har næsten ikke været involveret i sagen, og det er næsten for godt til at være sandt”. Men det var det altså ikke, han fortæller nemlig at det stadig i dag fungerer på præcis samme måde, og det er virkelig noget at sætter pris på ”Med det arbejde jeg har, er der ikke meget tid til overs. Jeg er derfor rigtig tilfreds med forløbet, og det var rigtig nemt at benytte sig af”. Internettet skal bare virke, når man har det og Karsten føler ikke, at han har den tid der skulle til, hvis det ikke var så let som det nu er.

Mød en mand fra den anden side

For at det er nemt at have med at gøre for os kunder, skal nogen jo knokle. Og det er de mennesker på den anden side af skærmen. Når de får nye kunder ind på deres liste, er det for det meste deres job, at opsige den gamle internetudbyder. De gør arbejdet for os, så vi slipper for at have noget som helst med det tekniske at gøre. Og det er i bund og grund meget rart, udtaler Jimmy og tilføjer, ”Det ville tage meget længere tid, hvis alle kunder, der skiftede, selv skulle ringe ind. Det er både en optimering for os som virksomhed og for kunden.” Ud fra hvad Jimmy fortæller, skaber det positive resultater for alle parter. virksomheden kan få langt flere kunder igennem på den samme tid, mens kunderne kan fokusere på det, som fylder meget i deres liv. ”Det er altid vigtigt, at yde en optimal service”

Skriv et svar